I'm to fly to be depressed

Hejhej, idag var det skola som vanligt skit seg dag och fick så jävla ont i huvudet efter ett tag.. Menmen. Nu är de fakiskt bara 5 dagar kvar i skolan för mig sen är de sommarlov, shit va skönt!

Men igår kom min farmor hit för hon skulle passa min brorsa idag så hade hon med sig massa små spa grejer typ + hårborstar som jag och min lillasyster kan ha på resan, hur gulligt?! Så idag måste jag packa ner allting jag ska ha med mig till Mallorca så att jag kan ta med mig det till mamma imorgon, måste släpa på värsta väskan i skolan då men skitsamma. Sen måste jag gå upp klockan 5, på morgonen?! Hahah herregud.. Men jag brukar faktiskt va pigg när jag är taggad på att åka nånstans. Vi ska va på arlanda innan halv sju på lördag och planet går halv åtta. Iiiih va grymt najs de kommer bli asså!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback