Bildbomb från helgen

Dålig uppdatering men har fan haft fullt upp asså. I fredags när vi hade stuuudiedag drog ju jag och bruuuudarna till alma och slagga där, skit lyckad kväll, har fan inte garvat så mycket på länge. ♥ Sen i lördags åkte vi till hägernäs och badade och käka donken. Sen drog Moa Emma och Alma hem så jag och Felicia drog till donken igen och tjocka oss med glass sen så drog vi till tåget och åkte till vallentuna osv.. Sen vid typ 10 tiden så mötte vi Mika och Emelie, orkar inte berätta vad vi gjorde. Men Emelies cykel blev baxad av monkiface äckel så vi fick ju typ jaga dom och grejer. Sen så fick hon tillbaka den så de va ju bra. Sen drog vi till Felicia vid 2 tiden och slagga där alla fyra på två madrasser haha men det funka ju (y) Sen skulle Felicia på match på morgonen så vi tog tåget tjugo över nio, va dära att vi missa det också haha. Så kom hem igår. Idag har jag bara vart hemma för försov mig ååååh. Men har städat mitt rum och så gjort lite nytta iaf höhö. Imorgon ska jag gå för ska till täby centrum efter. Men ska jag snart käka tror jag. K&H









Haha juste, först failade jag med cykeln och jag skjutsa ju fille så ramlar vi i diket med pizzan och allt, HAHAHAHA. Shit sen så kom dedär med rövstigen efter hahahah om vi garva asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback